torsdag, februari 03, 2011

Jobb-update

Sedan jobbets början har jag mestadels jobbat på nyhetsredaktionen och weekend (helgbilagan). Men nu i veckan jobbar jag i stort sett på heltid med en bilaga som heter Vinter. Den är riktigt mysig! Små reportage kring de allra bästa vinternöjena som skidåkning, det härligaste skoterterritoriet, bästa off piståkningen, de mysigaste fjällstugorna och allt det underbara som finns med vintern. Men framför allt ren och skär bildporr när det gäller vintermotiv! Jag sitter verkligen och frossar i allt jag får. Och jag får göra hela bilagan helt själv!

Nästa lördag, den 12:e kommer den ut med VK. Lite inspiration inför sport- och påsklovet.

Såhär såg den ut förra året:
(kommer dock att vara mycket snyggare i år, såklart)

4 kommentarer:

Johanna sa...

Vad kul att du fick en egen bilaga på en gång. Lägg ut bilder sen så jag får se hur det blev :) (Och för övrigt, vad långt ifrån vi är varandra, här i Amsterdam klagar vi på plusgrader och vill ha vår nu!)

Johanna sa...

Skulle typ säga allt som Johanna sa. ;) Jättekul att du får göra bilagan själv!

Ja, 10 grader (plus) i London i dag och BURR var kallt! ;) Saknar dock snön, men skulle inte vilja ha hit den.

Emma sa...

Men gu va roligt! Och jag får ta den i händerna och själv gå igenom sida för sida och frossa i den fantastiska redigeringen! Looking forward to it! :)

Lina-Marie sa...

Johanna & Johanna: Tack, det ska jag! :) Här är det typ -10 grader, och jag tycker att det börjar kännas varmare, haha.

Emma: Och du får ha den i din hand! På lördag kommer den! :)