tisdag, juni 14, 2011

Just like in old days...

Just nu har jag finbesök från huvudstaden av min gamla uppsatskompis, bundsförvant från Sundsvall, före detta granne och mycket kära vän. En hel helg och en halv vecka får vi spendera tillsammans, och det känns riktigt gott! I Sundsvall sågs vi varje dag, nu ses vi kanske ett par gånger om året. Det har varit en konstig omställning... så det är skönt att backa bandet lite och återuppta gamla stunder. Roligt att ha dig här vännen!



Vi har hunnit med ett par goda middagar...

...har haft det väldigt varmt...har njutit av ledighet och fint väder...varit på mitt livs första hundutställning (och älskade det)
...och spanat in min framtida (förhoppningsvis) roomie.
Ja, en likadan i alla fall.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, så mysigt! Du får komma ner till Tjockholm snart också tycker jag!!

Lina-Marie sa...

Johanna: Mys på hög nivå! Kom du också! :) Jag ska till Tjockholm, men just nu har jag bränt mina lediga dagar på London och Holland. Så det får vänta ett tag. Men så småningom...

Annika sa...

Tack själv vännen, helt underbara dagar, saknar dig <3