fredag, mars 18, 2011

Får man blogga på jobbet?

Eftersom jag fortfarande inte har något internet är det fortfarande rätt dött här. Ber om ursäkt för detta. Känns som om bloggen är helt out of date numera... det missas mycket. Men nästa vecka ska det förhoppningsvis komma i gång (och kanske råkar jag snika in något inlägg från jobbet).

Denna veckan har jag fått jobba med ytterligare en bilaga. Med undantag från några sidor har jag gjort den helt själv och haft hela layout-ansvaret. Superkul har det varit och den blev riktigt fin! Hus&hem heter den och kommer på måndag med VK – köp!

I övrigt tänkte jag faktiskt passa på att åka på weekend trip to London i morgon och hälsa på en av Sundsvallsvännerna, som numera är Londoner. Åker tillsammans med en annan Sundsvalling (som numera är Stockholmare) och vi kommer även att möta upp en tredje och fjärde Sundsvalling (som numera är Amsterdambor... hänger ni med i svängarna runt världen?). Så vi kommer att ha en liten Sundsvallsgathering från Europas alla hörn – ses fram emot a lot!


(Lägenhetsbilderna kommer så småningom, som jag lovat!)

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag ser sååååååååå fram emot att ni kommer och hälsar på mig! Jättejättekul! Fan vad det ska ätas sushi i morgon. Weee, snart hämtar jag er på stationen! :D