torsdag, april 30, 2009

Bloggmysterium

Min blogg spökar fortfarande... jag vet inte riktigt avd som händer. Vad jag kan förstå så kan ni läsa detta (?) men inte jag. Enligt min dator har jag inget skrivit sedan i måndags, samtidigt som blogger visar i inställningarna att jag har publicerat inlägg. Enligt min blogg är det också fortfarande den 27:e idag (klockan 21:39 för att vara exakt) Jag kan inte heller se andra personers blogginlägg sedan den 27:e (förmodligen sedan samma tid också). Det är som om min dator tagit en helomvändning mot bloggar! Skumt värre... någon som vet vad det kan vara? Jag välkomnar varmt alla tips! Dock får jag ta det först när jag kommer tillbaka. Jag åker nämligen hem till föräldrarna och min gosvovve idag. Tentan kändes bra! Kan jag ha gjort min sista tenta för det här läsåret?

2 kommentarer:

Ylva sa...

Du kan ju alltid testa att rensa webbhistoriken, det gör du under internetalternativ.

Lina-Marie sa...

Aaaw, tack! Det verkar som om det var det som var problemet, för nu funkar det fint! :) Hur ofta måste man göra detta? Jag har aldrig någonsin gjort det (vilket visade sig också...)