lördag, april 04, 2009

Semester!

Nu och en vecka framöver kommer jag och min blogg att ta semester! Jag kommer att om dagarna bära det excellenta fjällmodet och se ut såhär
i min nyinförskaffade flytoverall (jag har inte haft overall sedan jag var fem år... haha. Dock aldrig i livräddande syfte). Jag kommer att transporteras såhär
mot sådana här vidderoch pyssla med ungefär det här
och det här

i en hel vecka. Jag kommer att få många sådana här!

och jag ska umgås massor med den här:

Om kvällarna kommer vi att befinna oss häroch dricka det häroch om nätterna somnar vi i värmen och till ljudet av det här

Påsk är den absolut bästa tiden på året! Jag kommer att må så gott! Jag önskar mina läsare en underbar påsk och på återseende om en vecka.

3 kommentarer:

Nordin sa...

Va fuskigt! =) Får väl hoppas det är bra väder där uppe då iallafall.

Angelica Ränttilä sa...

Gud vad mysigt! Ha det så bra!

Lina-Marie sa...

Nordin: Vi saknade dig! :) Det blev lite blandat väder, men helt ok.

Angelica: Hoppas du hade det bra du med!