tisdag, april 13, 2010

Inspirerad eller hjärntvättad?

Att dagarna till ända redigera sidor som ofta handlar om att inspirera gör också att man lätt blir inte bara inspirerad, utan lite smått hjärntvättad också. Jag är långt ifrån ensam på reaktionen som börjat äta blåbär med nyttiga antioxidanter i fruskostfilen, som funderat på att åka på spa-weekend till Tallin, som har köpt otaliga saker från diverse plocksidor, som börjat baka Leilas kakor, med mera, med mera... Som sagt, lite smått hjärntvättad, på gott och ont.

Som exempel, till gårdagens nummer hade jag bland annat redigerat ett uppslag om hur man inreder sin egen säng. Såklart blev jag väldigt sugen själv på att pimpa min egen säng, så plötsligt har ett helt nytt påslakansett fått hänga med hem från affären (hur ofta handlar man påslakan efter en shoppingtur?).

Som tur är kan jag kontrollera mig någorlunda (tror jag) när det gäller att handla saker, så förhoppningsvis kan jag hålla mig i skinnet. Annars kommer detta att bli en kostsam praktikperiod. Men håll med om att det var svårt att låta bli denna goding till sängutstyrsel (det känns som att gå och lägga sig i en skål med somriga jordgubbar och grädde... mmm!):

3 kommentarer:

Ylva sa...

Vilka mysiga sängkläder! Men vill ju verkligen krypa ned på en gång ;)

Lina-Marie sa...

Ylva: Det känns faktiskt lite extra mysigt att krypa till sängs nu. :)

Annika sa...

Vad fint det blev :) Det där med spa i tallinn lät inte så dumt, jag hänger gärna med ;)