måndag, juni 14, 2010

Återhämtning på hög nivå

Idag har jag haft en otroligt effektiv dag! Jag har fullkomligt sprutat ur mig sidor och gjort lika mycket idag som jag normalt gör på nästan två dagar, trots det faktum att jag bara sovit drygt fem timmar inatt (jag vill tillägga här att jag är väldigt kinkig när det gäller sömn, åtta timmar är nästan för lite redan det).

I helgen var nämligen jag och älsklingen över till Visby och hälsade på vår gode vän och blivande arkeolog. Helt underbar helg! Tiden utnyttjades till max med mysiga promenader i innerstaden, privatbesök i Kruttornet och långa vandringar längs muren och strandpromenaden. Därav den sena hemkomsten – allt för en hel söndag. Jag borde egentligen vara väldigt trött efter helgen, men som sagt – jag har känt mig precis tvärt om! Kanske gjorde det gott med lite ledighet?

1 kommentar:

Anette sa...

Underbara, härliga Gotland!!!
Så himla trevligt och härligt ni verkar ha haft det :)
(väldigt fina bilder)
Och det är ni så väl värda, undebart väder syns ni ha haft också.
Det är precis sådana här saker som man ska se till att göra lite då och då.
Byta miljö och få se något annat, då får man av någon anledning nya krafter och allt går så mycket bättre :)
Och om några veckor får jag också besöka denna vackra ö :)
Ha en bra vecka
KRAAM