onsdag, juni 30, 2010

Utökat ansvar

Från och med den här veckan är jag inte bara redigerare på Söndag, utan även ansvarig för Söndags sommarkryssbilaga (som följer med varje nummer sommaren ut). Såklart är det inte jag som konstruerar själva kordorden (då hade jag fått ägna mig åt kryssbilagan på dubbel heltid tror jag), däremot är det jag som monterar alla kryss, bilder, ordnar så att alla datum är rätt, lägger in vinnare och lösningar från tidigare nummer och helt enkelt ansvarar över att allt kommer med. Inte jättesvårt med andra ord – men livsviktigt att det blir rätt. Korsordslösare är inte att leka med om något blir fel vill jag lova! Idag skickades "mitt" första nummer in på tryck. Det får inte ni se förrän om två veckor, men det förhoppningsvis blev allt rätt.

Min företrädare:


Inga kommentarer: