tisdag, april 19, 2011

Dagens tre frågor...

1: Kan man få mindre fötter?
2: Har storleken på skorna i majoriteten av alla skobutikerna blivit större?

Någon av frågorna måste kunna besvaras med ett ja, för faktum är att den skostorlek som jag haft de senaste 10 åren inte längre passar! Och eftersom den skostorlek jag brukade kunna ha är den minsta som vuxenavdelningen brukar husera innebär det också att jag numera är förpassad till barnavdelningen – igen och för all framtid. Snacka om ett steg tillbaka i utvecklingen?

Nåja, det blir ju lite billigare i alla fall. Och apropå barnavdelningen kommer fråga 3: Ska nioåringar verkligen gå runt i sådana här, dryga sju centimeters klack? (jag kan knappt gå i sju centimeters klack)


Väldigt bra för mig (numera), men jag vet inte vad jag tycker om att modellen egentligen är till för barn... De var åtminstone väldigt sköna och passade (tyvärr) helt perfekt!

Inga kommentarer: