lördag, maj 16, 2009

Ett oväntat samtal

Jag låg och degade som mest i soffan igår strax innan middag när telefonen plötsligt ringde: "Hej. Jag ringer från resemagasinet Vagabond. Vi skulle vilja publicera en av dina bilder."
Bilden i fråga hade jag skickat in till en tävling för en massa månader sedan. Bilden hade inte vunnit i tävlingen, men redaktionen hade gillat den så mycket att de nu ville publicera den i ett annat sammanhang i tidningen. Och undrade alltså om de fick det.

För den som inte vet det är alltså Vagabond typ min gud i tidningsvärlden som jag är helt besatt av. Min bild, i Vagabond... det är stort för mig!

Jag antar att ni förstår vad jag svarade

6 kommentarer:

barajagjohanna sa...

Aaaaah, fan vad roligt! :D Vad är det för bild och i vilket nummer kommer den? :)

Lina-Marie sa...

barajagjohanna: Jaa!! :D Det är den här bilden som ska vara med i Juninumret: http://www.flickr.com/photos/lina-marie/2454789425/in/photostream/

Pauline sa...

thanks darling! Men Åh vad roligt =) Måste ju kännas jätteskoj, men jag är ju inte förvånad, du är ju så duktig ;)

Emma sa...

Grattis, va jätteroligt! :)

Nordin sa...

fan va skoj! Den där bilden är riktigt riktigt bra!

Lina-Marie sa...

Pauline, Emma & Nordin: Tack! :D