torsdag, maj 14, 2009

Press

Min potatispress måste vara det bästa köksverktyget jag äger! Inte för att jag använder den varje dag eller för att den utför något större mirakel i matlagningsvardagen, utan mest bara för att den är så himla enkel och gör det den ska så himla bra bara genom att... bara vara potatispress. Pressad potatis är så mycket godare än vanlig kokt potatis. Och det ser dessutom snyggare ut. Jag är mycket nöjd med att jag äger en sådan!

I övrigt händer inte så mycket. Jag sitter inomhus i min lägenhet hela dagarna och knappar framför dataskärmen på vår uppsats. Kanske är det därför jag inte heller kan skriva om något vettigare än potatispressar? (det är ungefär det enda vettiga som händer just nu) Det börjar dra ihop sig. Om mindre än två veckor ska allt vara klart. Så ungefär då kan ni räkna med att jag kommer tillbaka till livet (förhoppningsvis).

Inga kommentarer: