onsdag, juni 17, 2009

Houston calling?

Visst är det irriterande när man fått missade samtal från ett okänt nummer? Men det är ännu mer irriterande att få missade samtal från ett befintligt nummer, men som enligt nummerregistren inte tillhör någon. Numret finns och någon har ringt från det - det är klart att någon måste äga det!

Jag har råkat ut för två sådana oägda nummer plus ett okänt på två dagar, och det retar min nyfikenhet så fruktansvärt! Speciellt eftersom det är tre olika nummer (eller ja, det tredje känner jag ju inte till, men jag antar att det är ett tredje eftersom de andra två har nummer).
Vilka är ni och varför "finns ni inte"?

2 kommentarer:

Tobbe sa...

Ja det är sjukt irriterande! Bloggade ju själv om det för ett tag sedan :P Missade två gånger från dolt nummer på kort tid, tredje gången hann jag svara - men det vara bara någon som hade fått fel nummer... boring!

Lina-Marie sa...

Tobbe: Så sant! Okänt nummer nr 2 ringde dock dagen efter igen och det var också en felringning... Men två återstår fortfarande :)