fredag, juni 05, 2009

Jag garderar mig i tid

Mor och far är här och hälsar på såhär sista dagarna innan vi alla åker norröver. Det innebär såklart en obligatoriskt tur till Birsta. Jag passade på att skämma bort mig själv lite också och gjorde ett riktigt kap inne på en skoaffär. Jag fann en gigantiskt reahylla full med stövlar och andra skor för minimala priser - och då snackar vi riktiga stövlar och skor. Ett par beiga Blend med fodring och ett par svarta äkta mockastövlar fick följa med mig hem för ynka 350 kr. Ja, jag vet att det är långt kvar till vintern. Men den kommer den också och då slipper jag köpa vinterskor för dubbla priset istället!

Mamma fyndade också madrasser på Ikea och pappa slapp följa med under klädshoppingrundan, så vi alla åkte hem nöjda och glada!


Inga kommentarer: