tisdag, december 07, 2010

Dag 27: Min favoritplats

Där är allt så rent... vattnet, luften, miljön, känslan. Där befinner jag mig långt bort från jobb, skola och måsten. Där är jag ursäktad för att inte behöva, att inte måsta. Där behöver jag inte göra mer än att bara äta, sova, andas och bara finnas till. Där kan jag njuta av att vandra bland höga fjäll, av att fiska röding och öring till ljudet av tystnad, av att ligga framför en varm och sprakande brasa eller bara av att göra ingenting alls.

Där kan jag ladda batterierna. Där får jag träffa människor som ger mig ny energi. Där sover jag som allra bäst och där mår jag som allra bäst!





Vad är detta?

2 kommentarer:

Johanna sa...

Bilden andas verkligen lugn och harmoni. Verkar vara en härlig plats!

Lina-Marie sa...

Johanna: Ja, jag älskar den bilden! Den gestaltar mina känslor för den här platsen ganska bra (och det är en härlig plats)!