måndag, december 27, 2010

En liten detalj...

Idag åker jag till nästa familj, älsklingens. Där blir jag åtminstone till nyår och kanske lite till. Jag har ju faktiskt jullov nu och kan göra helt som jag vill!

Men snart smäller det igen. Jag har råkat utelämna en liten detalj här på bloggen, nämligen att jag fått jobb! Om drygt tre veckor blir jag Umeåbo och redigerare på tidningen VK för en tid framöver. Det ska bli kanon! Dock har jag ingenstans att bo om tre veckor, vilket är mindre kanon. Men är det något jag lärt mig de senaste åren, så är det att allt löser sig! Så jag hoppas att det gör det den här gången med.

4 kommentarer:

Malin sa...

Det är ju kanon!!! Grattis!

Johanna sa...

Jag blir nästan tårögd igen, haha! Jag förvånar mig själv över hur glad jag kan bli för någon annans, för din, skull. Jag tror att det här blir skitbra hörru!

johan sa...

Fan vad kul! Grattis!

Lina-Marie sa...

Malin: Eller hur! Tack! :)

Johanna: Haha, vad söt du är, tack! :) Tror också det blir skitbra!

Johan: Tack! :)