fredag, september 11, 2009

Från nolla till tvåa

Förra året var jag själv nolla den här kvällen. Det var jag som satt där och hade avslut på nollningsperioden in till bildjournalistprogrammet. Det var jag som då lärde mig innebörden av Lambo-visan, såg hur 2:orna och 3:orna drygade sig med varandra, stod på bordet med både nacksta, norrland och övriga nollor. Det var den här kvällen för ett år sedan som jag och mina klasskamrater officiellt blev ettor.

Nu är jag 2:a. I år var det vi som lärde ut lambo-visan, drygade oss med 3:orna och fick nollorna att stå på bordet. Det var inte alls länge sedan, även om det känns som det - fast ändå inte. Så otroligt mycket som har hänt, gjorts och upplevts sedan dess. Jag hoppas och tror att årets ettor får ett lika bra år som jag fick!

My blondies:

2 kommentarer:

Anette sa...

Va snygga ni var! :)
Och vad brun du forfarande är :)
Jag hoppas ni fick en trevlig kväll
Kram

Lina-Marie sa...

Anette: Tack, det fick vi