söndag, september 20, 2009

Pånyttfrälst

Ända sedan jag började på Friskis för ganska precis ett år sedan har jag varit sugen på att testa aerobic-passet. Anledningen till varför jag aldrig gjort det har varit att det enda passet aerobic som funnits konkurrerat med också det enda skivstång/kondition-passet, som varit mitt absoluta favoritpass på friskis. I år ligger aerobicpasset kvar på söndagar som tidigare, men, skivstång/kondition har flyttats till måndagar. Ypperlig chans för mig alltså att gå på aerobic och ikväll blev det av... och jag älskade det! Rytmen, spegelsalen, korreografin, dansa i grupp, kunna bara släppa loss se och känna hur allt bara fungerar... Som gammal dansare är det något jag saknat sedan jag flyttade hit, men idag fick jag äntligen utlopp för gamla undanträngda begär. Nu har jag mersmak! Det blir definitivt mer aerobic!

Inga kommentarer: