onsdag, september 23, 2009

Leka med elden?

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag har just tagit på mig att göra en hel bilaga till Sundsvalls Nyheter. "Larmet går" heter den, kommer ut varje år i samarbete med Ånge och Sundsvalls räddningstjänst och handlar i princip om vad de håller på med, tips och information till allmänheten om brandsäkerhet samt lite reportage och annat roligt från räddningstjänsten. 16 flamsäkra sidor ska jag fylla, helt själv, text och bild. Vad jag fått höra fick den som gjorde bilagan förra året bl.a. klä på sig full rökdykarmundering och vara med på en av räddningstjänstens rökövningar... alltså gå in i ett brinnande hus... huh! Men det kommer säkert att gå bra... eller?!

6 kommentarer:

Malin sa...

ÅÅ vad roligt de låter!

Johanna sa...

Vad tuff du är!!

Tobbe sa...

Woho! Jag önskar dig all lycka och välgång, grattis till det coola uppdraget! :D

Lina-Marie sa...

Tack allihopa! :)

Norde sa...

Låter ju som en helrolig grej att göra, även om det troligten blir väldigt mycket jobb för dig. Men sånt är ju kul också :)

Lina-Marie sa...

Norde: Det ska bli jätteroligt! Jag hoppas bara att jag inte dräper mig på vägen med allt jobb.