onsdag, november 11, 2009

Nyp mig! Drömmer jag?

En mysig lite etta på 46 kvadrat bara 500 meter från Expressenbyggnaden låter ju ungefär som det perfekta boendet för mig till praktiken. Och det verkar som om jag fått det också! Idag var jag och tittade på den och det klaffade direkt både mellan mig och lägenheten och den jag kommer hyra av. Den är dessutom inte mycket dyrare än lägenheten jag har idag, jag får flytta in två veckor innan praktiken börjar och stanna tills slutet av sommaren. Det är verkligen så perfekt det kunde bli! Kanske man skulle ta och köpa en trisslott när man ändå är på gång?

5 kommentarer:

Annika sa...

Åh, vad roligt Lina! Grattis!

Vill du dela med dig lite av allt flyt du har just nu? jag skulle behöva lite ;)

barajagjohanna sa...

Åh, så himla perfekt det låter! Det enda jag skulle kunna förbättra med lägenheten Tobbe och jag har är just att flytta den något närmare Sveavägen. (Å andra sidan har Tobbe väldigt nära till Globen, vilket är lite viktigare med nattjobb. Jag klagar egentligen inte ett dugg. :))

barajagjohanna sa...

Och vadå mysig LITEN etta... Det är ju en stor etta för bövelen! :)

Annika sa...

Ja, en riktigt stor etta till och med! :)

Lina-Marie sa...

Annika: Tack! :) Ja, den var riktigt stor. Jag skulle gärna dela med mig om jag visste hur (fattar inte själv hur allt gått till).

barajagjohanna: Det är verkligen helt perfekt! Och ja, det är en STOR mysig etta :)