måndag, november 09, 2009

Motvilligt måste

På några veckor har jag snart varit i Stockholm nästan lika många gånger som jag hittills varit i hela mitt liv. Det känns lite... skumt. Idag drar jag i alla fall iväg igen. Det känns lite roligt samtidigt som jag fortfarande är mycket emot det med tanke på tidigare inlägg, samt att det hade varit skönt att få ta det lugnt nu efter allt som varit. Men nu blir det alltså föreläsningsvecka på Fotohögskolan i Stockholm för hela slanten hela veckan. Jag hoppas det blir mer uppiggande än det känns.

1 kommentar:

Anette sa...

Jag tro att det är de här du behöver just nu.
Få se och göra något annat i några dagar.
Och förhoppningsvis så blir det en intressant vecka, där du får många nya "aha" upplevelser i ditt stora foto intresse.
Njut av att få vara i storstan :) KRAAAM