lördag, januari 17, 2009

Inget masterpiece direkt..

Tentan gick inte så bra som man hade kunnat hoppas. Om jag blir godkänd så ligger jag nog på gränsen, så jag förväntar mig inte alls några toppbetyg på detta. Jag hoppas bara att jag får något över huvud taget.
Jag kände mig hyfsat säker dagarna innan. Tack vare våra gemensamma pluggdagar har jag lärt mig så mycket. Det är de som har gett mest! Och jag tyckte att jag hade bra koll. Men när jag väl öppnade tentan så kändes det som om man hade prickat in precis det jag inte kunde, och det jag kunde fanns det inga frågor på så det fick jag inte skriva.
Jag hoppas på en snäll rättning, annars ser det inte bra ut. Men jag får skylla mig själv!

Igår fyllde också J år! Det firades med tenta/födelsedagsfest med bål, tårta och glada människor. Men istället för utgång eller anslutning till annan tentafest blev det "Let's dance" och kul med J:s födelsedagspresent "Mina vänner" (ni minns en såndär bok, som man hade när man var liten, där man samlade alla sina vänner som fick skriva in olika saker om sig själv... Fast J:s version var inte lika barnvänlig). Så summasummarum blev det en ganska lugn kväll, och det tror jag behövdes. Men inte mindre kul för det! :)

Inga kommentarer: