lördag, januari 17, 2009

Strandad!

Jag kanske inte har nämnt det här på bloggen förut, men min kamera pajjade strax innan jul. Det är automatfokuseringen som har slutat fungera, kameran hittar inget att fokusera på. Som tur är kan man ju fortfarande fokusera manuellt, så jag har ändå kunnat använda den under jul och nyår. Men nu tyckte jag att det var dags att skicka in den på reparation!
Som tur är har jag ju fortfarande min lilla kompaktkamera som backup under tiden den är borta... fram tills igår. Helt plötsligt ser allt ut såhär:


...Och jag är nu en fotograf helt utan kamera! Buhuu... :(

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, förlåt, Lina, men jag var tvungen att skratta! Bilden är fantastisk! ;)

Fredrik Berglund sa...

Hey. Ser ju ut som ett konstverk ju. Jag gillar den.

Lina-Marie sa...

barajagjohanna & Fredrik: Haha, tack! :) men det skulle vara bra att kunna ta bilder där man ser motivet också!

Anonym sa...

Men jag sa ju det, den har verkshöjd! /Jonna

Lina-Marie sa...

Jonna: Absolut! Minst 70 år! :)