söndag, januari 25, 2009

Mullvaden tittar ut

Idag friskförklarade jag mig själv och träffade tjejorna på en fika på Barista istället... mycket roligare än att sitta hemma och hosta! En chai-latte stod självklar på dagens meny. Men eftersom varken jag eller J kunde bestämma oss för om vi ville ha en morotskaka eller pecanpaj, så köpte vi en var och delade systerligt istället. Simple! Vilken tur att vi båda dessutom blev cola-sugna efteråt.

Eftermiddagen ägnades till redigeringskursens sista (förhoppningsvis) jobb, nämligen oppositionsarbete på några klasskompisarna examinationsuppgift. Det ska redovisas imorgon, då vi även får vår kritik som någon i sin tur gjort på vårt arbete. Ryktet säger att Pelle (vår lärare) kommer att ha extremt höga krav, plus att det cirkulerar många Fx-betyg bland oss... Så det kommer nog inte att bli nådigt, men jag känner mig hyfsat säker på att det ändå kommer att gå vägen!

Inga kommentarer: