tisdag, januari 27, 2009

Och tårarna sprutade...

Jag är väldigt skeptisk till att en 22-åring och hennes man efter mindre än ett halvår tillsammans går och gifter sig... det känns inte seriöst i mina ögon. Man kan ju omöjligt känna varandra efter så kort tid? Det skulle vara som om jag idag skulle vara gift med någon som jag träffade för första gången i somras ... njae!
Ändå fastnade jag framför Bonde-brölloppet igår, och tårarna sprutade! För det var ju så vansinnigt vackert! Och det var svårt att inte också vilja ha, någon gång framöver. Men, som sagt, efter några år till! Romantiker: ja, men fortfarande med lite förnuft!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det känns superskoj:) Tack för grattiset föresten!:) Ja det ska jag göra, iaf när vi fått lite ordning. Det skulle va superskoj om du och Olle kom o hälsa på nångång, kanske på inflyttningsfesten om du är hemma då.
Kraaaaam