tisdag, februari 10, 2009

Skivstången får konkurrens!

Är precis hemkommen från ett svettigt härligt medelgympapass med styrka. Att pressa armhävningar till Rammstein och flåsa runt till Metallica var precis vad min kropp behövde idag. Det tillsammans med en peppande ledare fick mig att klara av tempot, som balanserade precis på gränsen till vad jag orkar och inte. Passet avslutades med en närmast perfekt stretching, där mina bångstyriga musklerna äntligen fick tid att sträcka ut ordentligt.
Ikväll fick jag jobba, hårt! Det blir definitivt mera medel/styrka inom snar framtid!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Testade du dansen? Hur var den i så fall?

Lina-Marie sa...

barajagjohanna: Nej, det blev inte så. Men jag vill verkligen prova! Det kommer fler gånger!

Anonym sa...

På måndag kanske? :)

Lina-Marie sa...

Måndag nästa vecka kommer jag tyvärr vara hos pojken.. men nästa? :)