lördag, december 12, 2009

Sista helgen med gänget

Den här helgen är sista helgen som spenderas i Sundsvall för många av oss. Det är alltså sista helgen med gänget och alla andra godingar som åker iväg till sitt nästa vecka. Det innebär den obligatoriska festen på 20 kvadrat (såklart) med mina blondies som ägde rum igår. Det blev som vanligt en hel del skratt, en hel del mer eller mindre vacker skönsång och såklart avslutades kvällen på Max med mozzarellasticks!

Ikväll fortsätter vi med Lucia movie night, där tre okända premiärfilmer ska visas mellan klockan 12 och 8. Ja, det är alltså mellan klockan 12 och 8 på natten/morgonen... jag förstår inte hur jag hade tänkt att jag skulle hålla mig vaken under den tiden, men som tur är är vi 10 stycken som ska försöka med samma bedrift. Vi får väl se vem som klarar det längst?

Imorgon (efter att ha sovit några timmar) blir det slutligen paltbjudning tillsammans med fröken Luleå och de som vågar. Med andra ord är hela helgen totalplanerad, och den kommer att bli totalbäst!

1 kommentar:

Ylva sa...

Ser verkligen fram emot palten imorgon :) Hoppas du får kul inatt och lyckas hålla dig vaken genom alla filmerna! :)