onsdag, december 23, 2009

Snö är kul 2!

Mitt lilla bus älskar bollar, snöbollar inget undantag (faktum är att jag tror det är den ledande favoriten). Så, så fort det kommit minsta lilla snö på backen är snöbollskastning det enda som gäller så fort vi kommer utanför dörren! Och samma sekund som kopplet åker av åker hon ner i diket och sitter där och väntar på att snöbollarna ska börja vina. För de ska kastas i djupsnö, så att man får jaga och leta efter dem... ju djupare desto bättre!

Jag tycker att hela grejen är hur gullig som helst! Därför tänkte jag dela med mig av ett kort litet klipp från förra årets vårvinter... tyvärr får ni inte se hennes välutvecklade harskutt som hon kopplar på när det är riktigt djup snö. Men de simulerade djupdykningarna finns åtminstone med.

Inga kommentarer: