fredag, december 11, 2009

Drömmen som gick i krasch

Min perfekta lägenhet som jag fick till praktiken i Stockholm kommer inte att bli min längre... Allt var i princip klart. Vi var båda så glada över hur det skulle bli. Så strular allt bara ihop sig från den ena dagen till den andra som gör att lägenheten plötsligt måste bytas in istället för att hyras ut. Nu står jag boendelös från ena dygnet till det andra och jag måste flytta ut om drygt en månad.

Jag vet inte vad jag ska säga... jag känner mig nästan lurad! Men det värsta är de fem veckorna som redan gått... medan jag trodde att allt var klart, har jag bara gått och förlorat ytterligare fem veckor att hinna hitta boende på och den tiden jag från början hade på mig har nu plötsligt halverats till nästan ingenting.

Jag är så otroligt ledsen, arg och besviken... men mest av allt bara uppgiven! Jag orkar inte och jag vill inte! Jag hade ju redan gått igenom det här... jag vill inte börja om, speciellt inte nu. Det var inte riktigt så här jag hade tänkt att börja min julledighet...

Inga kommentarer: