onsdag, september 08, 2010

Laddar om

Senaste veckan har jag återintroducerat mig på Friskis i Sundsvall. Hittills känns allt väldigt bra. Mitt gamla skivstångspass med min favoritledare har dragit igång igen och går nu två gånger i veckan istället för bara en. Det finns även aerobic och afrodans två gånger i veckan, som tidigare bara fanns ett respektve noll pass av. Så jag är positivt överraskad. Denna termin bestämde jag mig dessutom för att utöka svängarna med ett gymkort också – löpbandet kändes också riktigt bra. Träningen kan fortsätta ett tag till med andra ord!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Snälla, TVINGA med mig när jag är tillbaka! Nu är jag i Falun och tänker komma igång här. Spinning i morgon och sedan är det gratis fredag-söndag, så nu jäklar ska här tränas... (Min mamma är väldigt duktig på att dra med mig. ;))

Lina-Marie sa...

Johanna: Det ska vi nog kunna ordna. Det är bra att ha någon som drar i en. Häng med mamma så länge så tar jag över sedan! :)