onsdag, december 17, 2008

Festligt värre!

Klassfesten igår var askalas! Alla hade med sig en liten matbit, som resulterade i ett stort mumsigt julbord med allt möjligt gott, inklusive ett välsmakande och välgörande bål! :) Vi fick alla varsitt hemligt uppdrag inför kvällen också.. mitt var att jag skulle vara en latino-lover. Exakt hur en latino-lover uppträder är väl lite av en tolkningsfråga, men jag körde åtminstone några latinomoves på dansgolvet. Men någon riktig latino-lover blir jag nog aldrig, sorry!
Efter maten var det julklappsutdelning, vi hade alla köpt små julklappar till en speciell person i klassen (hemligt vem, såklart) Jag fick ett paket Nyhléns palt av Daniella, haha... det passar mig bra. Palt är gott!
Kvällen i övrigt bestod av en hel del lekar, som charader och andra mer eller mindre pinsamma men roliga grejer. En hel del dansande, påfyllningar och skrattande. Och i ett rum med 28 bildjournalister kan jag garantera att det finns gott om bildbevis på allt. Håll utkik... (eller inte?! :S)

Summa summarum: Fantastiskt rolig kväll som jag hoppas görs om väldigt snart! Och all cred till de underbara festfixarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du kan nu se premiäråket på min blogg :) Fast från min synvinkel.