söndag, december 21, 2008

Jullov?

...eller vad det egentligen är i universitetsvärlden; undervisningsfria veckor. Officiellt är jag ledig tre veckor, inofficiellt ska jag under den tiden läsa in några tegelstensböcker, göra en inlämningsuppgift, plugga inför en tenta, göra klart eximinationsuppgiften för dagspressredigeringskursen + att jag ska jobba två veckor i sträck på mitt gamla jobb (Ica). Någonstans där emellan ska jag klämma in lite jul och nyår, samt kanske vara lite ledig också!
Gjorde min första dag igår... det var riktigt roligt faktiskt att komma tillbaka och jobba igen. Det är otroligt hur fort det går att komma in i gamla rutiner igen. Och kunderna känner igen mig! :D Pysslade endel av dagen med att göra i ordning några av de 100-tals fruktkorgar som beställts inför julen. Fint va?! :)

Men imorgon är jag ledig! Och då drar jag till Åsele och ska gå på finmiddag med älsklingen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så du blir i Lycksele över jul, fast ditt schema är väl fullbokat redan kan jag tro:P Skulle ha träffats nångång ju.. Kanske kan ta en tripp ner till sundsvall o hälsa på dig nån helg om du har tid.
Hoppas du får en fin jul, Miss ya!

Anonym sa...

jag har nominerat dej kolla min blogg... Puss å kram
/pallan

Malin sa...

Hittade du någon snygg kofta till den skitsnygga klänningen?
Vad bra att du kan det där med postgrejer! Ska prova hämta den utan nummer när jag ser på postens hemsida att den är framme =)
Men visst är jag riktigt smart!

Anonym sa...

Puh, jobba två veckor?! Du är duktig du, själv går jag å ojar mig för att jag ska rycka in en eller två dagar här hemma... :P

Lina-Marie sa...

Jessica: Lite fullbokad ja, men har du vägarna förbi så hör av dig! Och till Sundsvall är du välkommen när du vill!

Malin: Ingen kofta, men det blev snyggt ändå! :)

Tobbe: Man försöker ;)

GOD JUL på er allihopa!!