onsdag, december 10, 2008

Nästan som på riktigt

Nu är det redaktionsövning! Hinner inte skriva mycket om den saker, mer än att det är rullians hela tiden. För er som missat ska vi alltså skapa en hel lokaltidning själva... fixa nyheterna, bilderna... vi har t.o.m en egen webb! Så tills vidare får ni kika på den ;)
http://mkv.itm.miun.se/projekt/red1

Vi har riktigt roligt i alla fall! Jag känner mig inte fullt lika stressad nu som förut i veckan. Mycket p.g.a. att jag hann avklara hemtentan igårkväll tror jag. Så nu känns läget under kontroll igen.
Själv har jag hittills idag bidragit med ett artikeluppdrag och två fotouppdrag, samt att jag redigerar en liten mysig julsida. Imorgon blir det ett till fotouppdrag och slutredigering.

1 kommentar:

Anette sa...

Roligt och höra att du är mindre stressad & att det har gått bra med arbetet :)
Ska gå in på webbsidan senare idag när jag är på jobbet
Det blir roligt att se
Nu ska jag åka till mitt 2:a jobb
Ha en bra dag Kramar Ma