söndag, januari 31, 2010

Husesyn

Välkommen hem till mina 24 kvadrat:
(rummen är dock väldigt snedvridna som ett resultat av mitt hastiga försök till panoramabilder. Hav överséende!)

...Den minsta lägenhet jag haft, men faktiskt också en av de rymligaste! Det är otroligt hur mycket som faktiskt får plats här, trots att det är så litet. Jag har redan konstaterat att badrumsskåpet, duschen och köksförvaringen nog är det största jag någonsin haft... vilket känns ganska knasigt eftersom köket och badrummet samtidigt är de minsta jag någonsin haft. Hela lägenheten är helt klart mycket välplanerad, och jag trivs otroligt bra!
Nu väntar sängen och första praktikdagen på Expressen imorgon!

3 kommentarer:

Ylva sa...

Ser mysigt ut! Lycka till på debutdagen imorgon, hoppas du får kul :D

Anette sa...

Det ser ju jätte mysigt ut och riktigt rymligt, så vem vet snart packar jag en väska och kommer ner till dig på lite shopping dagar :)
Där kommer du nog att ha det super bra
Jag hoppas att din första praktik dag har varit bra :)
Ha en bra kväll
KRAM

Lina-Marie sa...

Ylva & Anette: Tack. Ja, det är väldigt mysigt! Och första praktikdagen var jättebra! :)