fredag, januari 29, 2010

Nytillskott

Det var länge sedan någon i mina egna kretsar fick barn. Sist var nog när min illa kusin föddes. Hon är idag 9 år, så det var som sagt ett tag sedan. Därför är det jättekul att vi nu fått tillskott i bekantskapskretsen. En liten flicka, bara en vecka gammal idag. Jag och älsklingen träffade henne första gången igår.

Jag är osäker på om jag någonsin träffade min lilla kusin när hon var så pass liten. I vilket fall som helst var det helt fascinerande att se en sådan liten människa. Som har små tår, fingrar, naglar och ögon som knappt sett dagens ljus. Så liten och alldeles ny i livet. Det är helt otroligt hur det funkar... att det funkar... En varmt välkommen tillökning i tillvaron!

Världens snyggaste tjej,
välkommen till världen!

2 kommentarer:

Anette sa...

Ååå , så fin hon är

Lina-Marie sa...

Anette: Eller hur! Snyggast!