söndag, november 16, 2008

Skön, lugn helg

Igår: Shopping i Birsta med A. Var en väldigt trevlig och rolig dag. Var ute efter att handla en vinterjacka, men hittade ingen som jag riktigt fastnade för. Jag är ute efter en Peak Performance. Och det ska vara Gore-tex, hög halskrage och snölås - den perfekta snowboardjackan med andra ord. Har hittat en på internet som jag fastnat för. Ska se om Peak i Birsta kanske kan ta hem den åt mig. Det skulle vara möjligt, sa dom.
Annars blev det lite matlådor, sorteringskärl till plast- och papperförpackningar, samt lite julgott från Ö&B, bl.a. en chokladkalender (ett måste inför jul!) Fyndade en fleecejacka för en hundring på Intersport. God lunch på Waynes. Blev en heldag.
Kvällen spenderades hos J med resten av tjejerna, som jag inte träffat på evigheter. Myspys!

Idag: Städdag... masade iväg mig till Annas skivstångspass fram mot kvällen, riktigt skönt! Gillar hennes pass.
Kvällen: Grävde fram min juicepress och lyxade på med lite färskpressad apelsinjuice. Mmmmm...

Inga kommentarer: