tisdag, november 04, 2008

Vakenproblem?

Prat, lyssna, prat, prat, lyssna, sammanfattar ganska bra min dag på 7 timmar + att jag emellanåt hade stora problem med att hålla mig vaken. Inte för att det var speciellt ointressant egentligen... jag vet inte riktigt varför. Kanske blev det bara för mycket för mitt sinnesstadie? Jag klarar nog inte riktigt av att sitta och bara lyssna i 7 timmar... Jag som somnar så fort jag sätter mig ner någonstans. Jag har aldrig någonsin lyckats hålla mig vaken en hel bussresa t.ex... Aldrig! Jag skulle säkert t.o.m. kunna somna stående på en buss utan problem, eller vart som helst för den delen. Kan man då förstå liiite att det då blir svårt att vara vaken i ett halvt mörklagt rum, där man sitter i en mjuk ergonomisk stol och lyssnar till en behagligt lugnande mansröst?!

Jag som lovat mig själv att aldrig börja med kaffe. Kanske man måste? Fast varför ska man måsta det? Det känns som om det blir min anledning, så är det något som är väldigt fel någon annanstans.
Dessutom vill jag helt enkelt inte börja! Usch!


Redigeringsjobb på kvällen igen med A. Både lunch och middag på skolan idag. Äntligen är vi klara *tjohoo* Och det blev så bra! Vad vi är duktiga! :)

Inga kommentarer: