onsdag, november 12, 2008

Sex laxar i en laxask

Idag har vi fått lägga en "speaker" på ett färdigklippt inlägg, d.v.s. en "berättarröst" som babblar på om vad som hänt och vad som händer emellan intervjutillfällen. Vad vi skulle säga fanns redan färdigt på en lapp som vi fick, så det var ganska enkelt - men ändå inte. Det fanns många långa, krångliga meningar samt en och en annan tungvrickare, som resluterade i en mycket underhållande och rolig eftermiddag! Det är svårare än vad man tror, åtminstone såhär i början. Men som sagt, vi hade åtminstone extremt roligt, haha!

Jag har också varit duktig och avklarat en del av årets julklappsinköp idag... eftersom min släkt är rätt liten vågar jag nog påstå att jag nästan är uppe i hälften nu. :) Så det känns kul, och bra. Älskar att handla presenter! Inte då man kommer till kassan dock, men annars.

Jag har också hämtat ut mina glasögon nu, som jag ska få ha på prov nu i November. Eftersom mitt eventuella synfel endast berör läsningen, samt att det i så fall är väldigt litet, så ska jag få prova och se om jag tycker att jag behöver dem.
Vad tycker ni, blir det en hitt med en Lina i glasögon?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeej Lina! Har ju aldrig ens sagt att jag läser din blogg, så jag tänkte att det kanske va på tiden att jag visar att jag hittat hit:) Skoj o följa med lite i vad som händer, verkar som du har skoj!

Hur länge kommer du plugga?

Vi MÅSTE dra ihop till en träff snart, om inte alla så iaf vi. Är ju sååå länge sedan!

Hoppas du har det fint! Puss&Kram/ Jessica

Anonym sa...

Heeeej Lina! Har ju aldrig ens sagt att jag läser din blogg, så jag tänkte att det kanske va på tiden att jag visar att jag hittat hit:) Skoj o följa med lite i vad som händer, verkar som du har skoj!

Hur länge kommer du plugga?

Vi MÅSTE dra ihop till en träff snart, om inte alla så iaf vi. Är ju sååå länge sedan!

Hoppas du har det fint! Puss&Kram/ Jessica

Anonym sa...

hej lina en skönehet klär ju i allt det vet du väl,, smart kommer du ju iallfall se ut. tror du passar utmärkt i glasögön.

kommer du upp nåt runt jul
kram

pallan