torsdag, oktober 23, 2008

Det gick brA!

TentAn gick brA. Ungefär så bra som den någonsin hade kunnat gå! :) Blev otroligt förvånad när jag fick tillbaka den, det hade jag verkligen inte räknat med! Det som förvånade mig mest var att jag hade fått rätt på frågor som jag fortfarande inte har en aning om svaret på... som jag inte kunde, men som jag svamlade på bara för att skriva något. Så ibland kan det också funka... uppenbarligen.

Optikerbesöker gick också bra. Eventuellt har jag ett litet synfel, men inget stort. Så jag ska få låna ett par läs- och datorglasögon i två veckor, så att jag får känna efter om det blir bättre av dem innan jag bekostar några. Så det känns bra!


Just nu: beslutsångest över helgen. Jag vill stanna i Sundsvall samtidigt som jag vill åka till Åsele och träffa älsklingen. Jobb som borde göras och en mysig biokväll slåss mot längtan efter kärleken! ;) Jag vet också att jag förmodligen inte kommer att ta mig till Åsele på länge om jag inte passar på nu när jag faktiskt är ledig fredagen. Men, som sagt, jag borde kanske göra annat.
Kan man dela på sig?

2 kommentarer:

Annika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annika sa...

Haha, jag stavar alltid knasigt och måste göra om. Det jag skulle säga var i alla fall: Grattis ill tentan! Rättningen var lite suspekt, men skit samma det gick ju brA