onsdag, oktober 01, 2008

Pluggis

Har närmast beskrivet isolerat mig i min lägenhet den här veckan tillsammans med människor som Stig Hadenius, Lennart Weibull, Gösta Åberg, Björn Häger, Sören Larsson m.fl. Ikväll tog jag t.o.m. ett bad tillsammans med Erik Fichtelius... Jag börjar känna mig lite slampig. Men vad gör man inte för ett A... (eller ett E som jag för närvarande satsar på till att börja med)
Idag efter skolan fick jag dock umgås med mina tjejor några timmar... Brainstorm om ovannämnda på Kebab House samt en liten nöjestripp på stan. Skönt att umgås med lite roligt folk!

Regnet öser ner konstant och vinden blåser så det bokstavligt känns även inomhus... faktiskt! Jag upptäckte nämligen ikväll att mitt vardagsrumsfönster drar väldigt mycket, speciellt nu när det blåser ute. Det blåser på mig när jag sitter i soffan! Undra om man får ta och ringa StuBo igen?

Jag har blivit kär i den ultimata plugg- och kvällsmackan; rostad fiberform med räkost och en halv avocado, tillsammans med lite Oboy eller te! Huuur gott som helst!




Och här har vi "hunkarna":
Min tenta!

Inga kommentarer: