torsdag, oktober 30, 2008

Ris och ros

Blandade känslor under dagen. Dagen började i ganska stor irritation över att slarvig information från läraren innebar att jag inte kunde åka till Åsele imorgon som jag hade planerat. Väldigt tråkigt, eftersom just den här helgen är älsklingens alla 4 syskon hemma, varav en som bor i Danmark och jobbar dygnet runt, så henne träffar man inte så ofta annars. Plus att lillebrorsan har tjejbesök... då blir man nyfiken! :) Så, det känns väldigt tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot den helgen. Men... ja, vad ska man säga? Jag tycker jag var berättigad till lite... eller ganska mycket... irritation.

Dagen blev dock bättre. Vi hade respons på vårt personporträtt idag. Som jag tidigare skrivit kändes det inte lika viktigt efter den fina respons jag redan fått. Men jag fick faktiskt bara bra respons... Och det var välbehövligt! Jag kanske kan det här ändå?!


I övrigt; Mitt beroende av "Sex and the city" har blivit på-nytt-fött. Det ingår numera i mina kvällsrutiner... precis som förr. Jag kommer aldrig tröttna på den serien. Och! Jag överväger dessutom seriöst att köpa filmen! Det är inte ofta jag köper filmer, förrutom på marknaderna uppe i västerbotten (det är nästan obligatoriskt att köpa filmer där) men den här filmen känns värt det! Och med mitt på-nytt-födda beroende känns tidpunkten rätt!

1 kommentar:

Annika sa...

Jag avsäger mig allt ansvar för ditt pånyttfödda beroende :) haha, nej men om det finns något sunt beroende måste det vara sex and the city, det är ju bara så bra!