onsdag, oktober 22, 2008

Träning och fix

Har kört ett skönt friskispass ikväll... skivstång, som vanligt. Måste börja variera mig snart! :S Men det är kul! Tyvärr var det inte den tränaren som jag tycker bäst om, som egentligen ska köra på onsdagar. Den andra är helt okej, men hon jag gillar bäst har mer energi och kör ett lite högre tempo.

Har bokat tid för synundersökning idag, har tid imorgon. Misstänker något litet synfel... har ofta ont i huvudet och speciellt när jag läst mycket. Dessutom borde jag skaffa mig datorglasögon som skyddar mot ljuset/strålningen, eftersom jag vet att mina ögon är lite känsliga mot det... arbetsskada sedan kassaarbetet på Ica ;)

Jag lyckades också få tag i ett intervjuobjekt idag inför vår nya uppgift. Så imorgon ska jag få följa med henne i hennes vardag, som jag då ska fota och skriva om. Ska bli kul! Hon verkar jättetrevlig!

I övrigt... har hört rykten om att relultaten från T E N T A N släppts idag. Ska gå och hämta ut min imorgon... *pirr*

Inga kommentarer: