söndag, oktober 05, 2008

Shopping & förskottsfödelsedag

Då var den helgen nästan slut, usch vad tiden går! Det känns som jag tappat en massa dagar någonstans... hallå? Var tog dom vägen?

Helgen har varit kanon! Shopping igår med lilla mor och A som också anslöt sig till trupperna. Har gjort av med allderles för mycket pengar. Fikade på mysiga "Innergården" i In:gallerian. Shoppade lite mer. Kvällen firade vi min födelsedag i förskott, med lite god mat och presenter; nya vantar, mössa som mamma stickat, ny kakbok och lite sparkapital avsedda för en ny mobiltelefon (ljudet stänger av sig lite då och då på den gamla... känns inte riktigt tryggt) Efter de sista dagarna går jag i allvarliga tankar om att investera ett par rejäla regnbyxor! Så dom pengarna ska nog kunna gå åt ganska snabbt.
Nu har mamma, pappa och Isa har precis lämnat regniga stan och åker mot insag av snö? Undra om det någonsin kommer någon snö här... det hoppas jag. Annars åker jag hem! ;)
Helgens höjdpunkt; Isa :)


Idag; tvätttid klockan 14. Innan dess; städa lägenheten efter en konstant blöt och smutsig hund (smutsiga föräldrar? :) ) Kura ihop mig i soffan en stund och ha det lugnt och skönt, framför en bra film med lite ostkrokar.


...Tomt...!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du menar väl inte att det borde komma snö NU? Det lät så. Men gud, det är ju bara 5 oktober. En månad kan snön gott vänta, tycker jag. :)

Ni verkar ha haft en trevlig helg - vad skönt!