fredag, oktober 31, 2008

Hjärndöd

Ingen bra start på den här dagen heller... Vaknade med höger hjärnhalva totalt död, ont i huvudet som fan. Fast oftast blir det bara värre av att jag ligger kvar i sängen (i alla fall den sortens huvudvärk) så jag pallrade mig ner på skolan ändå. Kändes bättre då, tills jag suttit stilla ett tag på den 5 timmar långa responslektionen av Jallareportaget. Då blev det inte kul... Jag var mest kvar på skolan egentligen bara för att jag trodde inte att jag skulle klara av att cykla hem. Så skoldagen var en pina idag. Men det blev bättre mot slutet av dagen... jag tog mig hem i alla fall! :)
Egentligen borde jag gå till någon massör eller något... det kommer någonstans ifrån ryggen. Har en knut som gör sig påmind emellanåt, som tydligen har nån slags koppling genom nacken och upp i skallen. Hmm...

Responsen på Jallareportaget blev helt okej. Jag vet att jag hade kunnat göra det bättre. Som sagt skrev jag ihop det under en och samma kväll, vilket kanske inte är det bästa. Men helt okej blev det ändå. Bilderna blev bra (trots att jag numera bara ser alla missade RAW-möjligheter i mina gamla JPEG-bilder... Nördigt men sant!) så i det stora hela är jag nöjd ändå!


Kvällen spenderade jag hemma ensam, riktigt skönt! Unnade mig lite lyxmiddag (fläskfilé och klyftpotatis), köpte gott snacks och slappade framför TV:n hela kvällen. Skönt och välbehövligt efter dessa veckor!

Inga kommentarer: