torsdag, mars 26, 2009

Andra veckan

Tidning nummer två avklarad, nästan praktikvecka nummer två också. Det har gått så vansinnigt fort och det känns lite snopet faktiskt att måsta sluta nu när man precis har hunnit börja. Jag har ju precis kommit in i hur saker och ting fungerar... och att byta ut det här mot att skriva uppsats och tenta med start nästa vecka känns väl lite sisådär också. Men jag har lärt mig så otroligt mycket och jag har trivts jättebra! Förhoppningsvis är det inte heller sista gången jag sätter foten på redaktionen.

De sista dagarna har jag haft ganska fullt upp. Under tisdagen åkte jag på tre fotojobb och en intervju efter lunchen som alla skulle in dagen efter, så det blev lite för sent kvällsjobb och lite för tidig morgon. Under onsdagen (dagen före tidningen trycks) var det som vanligt full rulle också. Jag kom inte hem förrän halv tio på kvällen (jag börjar alltså åtta varje dag) och idag blev det också rätt intensivt jobbande. Tidningen blev klar precis i tid och jag tycker att den blev skitbra. Mycket bättre än sista numret! Jag har mer grejer i det här numret också, både på text, foto och redigering, plus att jag redigerat både ettan och löpsedeln. Imorgon kommer den, läs den!

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att det går bra för dej. Stolt över dej.

visst var han riktigt söt.. asså du måste ju bli tokig när du läser min blogg på alla stavfel och mina,,,,,,,,,,, oändliga komman som jag alltid använder mig av.