onsdag, mars 18, 2009

Halva första veckan

Reportaget igår gick bra! Vi fick träffa de personer vi behövde och bilderna blev också helt okej. Det kommer att dröja några nummer tills det kommer i tidningen dock, eftersom det redan varit med en liknande grej i de senaste numret. Men jag tror att det blir bra!
Efter att jag skrivit klart min sedan tidigare påbörjade nöjesartikel fick jag redigera resten av dagen. Tidningen ska in på tryck imorgon klockan tre, så det blev lite sent idag... vid sex kunde vi åka hem. Har bl.a. fått redigera sidan med min egen artikel och bild. Så förrutom annonserna där har jag i princip en helt egen liten sida i tidningen. :)
Imorgon ska jag på ett fotojobb, men kan tänka mig att det blir lite sista-minuten-redigering också. Jag ser fram emot tidningen på fredag. Den kommer att bli bra!

Inga kommentarer: