måndag, mars 23, 2009

Framsteg

Jag tror precis att jag lyckats skaffa mig extrajobb! Åtminstone ett. Men kommer ett kommer fler? Nästa vecka på tisdag ska jag alltså ut med Kenneth på lite sport igen. Har under den här senaste veckan blivit hans personliga lilla sportfotograf. Sport är väl det jag själv tycker att jag är sämst på (jag kan ju ingenting!) men han verkar gilla det, och det är ju huvudsaken. Så det känns askalas! Ska se om jag lyckas nästla mig in på redigeringsfronten också... vore inte dumt det!
Idag var också första gången som någon ringde till redaktionen och sökte mig.
Saker går frammåt?!

4 kommentarer:

Anette sa...

Så himla roligt för dig.
Men du är ju duktig :) och det har dom kanske upptäckt
Lycka till!! Det går säkert jätte bra!
Kramar

Anonym sa...

Åh, vad bra med ett extrajobb! Skulle gärna jobba extra på min redaktion, men det kan ju bli svårt. :)

Anonym sa...

Skönt med extrajobb! På tidningen eller?

Lina-Marie sa...

Anette: Ja, tack! :)

barajagjohanna: Ja, verkligen kanon! Men du kanske får jobba till sommaren?

Norde: Oh yes x2!