söndag, februari 07, 2010

Biobesök i 3D

Aldrig förut har jag varit så uppslukad av en film! Godisprassel, småprat, lysande mobilskärmar... sådana saker fanns helt enkelt inte. Det enda som fanns runtomkring mig var den värld jag kunde se genom mina glasögon. Jag såg inte en historie utspelas på en duk framför mig, jag var med mitt i historiens utspel. Jag fick rygga tillbaka i biostolen när djur plötsligt kastade sig rakt mot mig. Jag fick ilningar i magen när vi föll rakt ned mot marken. Jag ville instinktivt vifta bort flugor som surrade omkring mig när vi vandrade genom djungeln.

Jag hade hört att 3D-bio skulle vara häftigt, men jag kunde inte ana hur häftigt. Det kanske inte var den bästa filmen jag någonsin sett, men det var helt klart den bästa filmupplevelsen jag någonsin haft! Jag ser verkligen fram emot 3D-bions utveckling och framtida biobesök!

3D-glajjorna:

Inga kommentarer: